12 januari 2015

Art journaling


Gisteren heb ik bij de Scrapheap in Sprang Capelle een workshop gevolgd voor art journaling. Een jaar geleden had ik alle spullen hiervoor aangeschaft en met behulp van You Tube filmpjes ben ik toen enthousiast in mijn album begonnen. Maar nu was het tijd voor wat nieuwe techniekjes!
De  linker pagina hierboven moet ik nog afwerken met een zwarte marker, omdat de stempel niet goed heeft gepakt, maar de basis is er!


Ik heb vooral stempels van Stampotique gebruikt en van Tim Holtz.

Eenmaal thuis aangekomen ben ik nog verder gegaan en heb onderstaande pagina gemaakt.
Zo leuk om te doen, weet zeker dat er deze week nog meer pagina's gemaakt worden!!


4 opmerkingen:

Krea- Bel zei

Wauwwww, wat mooi, prachtige kleuren en door de kleur ook zo verschillende pagina's. Ik kijk nu al uit naar je nieuwe pagina's.

Anoniem zei

Jaja, ze zijn bij de tijd daar in Sprang-Capelle.

groet, Jodie

scrap-lady zei

Je pagina's zijn mooi geworden!

Corrie Herriman zei

Wat leuk dat je er plezier in hebt ! Ik vond het ook erg geslaagd !
Je pagina's zijn prachtig !
Corrie