15 maart 2015

Mixen & matchen


Soms wil het maar niet lukken om de perfecte pagina te krijgen. Bij mixed media weet je nooit hoe het eindresultaat eruit komt te zien. Laag over laag, stempel over stempel... Het label had ik al eerder gemaakt. De achtergrond bestaat uit dylusions inktspray en distress inkt, de circels zijn gemaakt met acrylverf. Ik twijfel nog of ik tekst in de circels moet zetten, maar heb besloten om het even te laten voor wat het is.


De foxstempel heb ik voor mijn verjaardag gekregen, zo leuk! 
Voor de ondergrond heb ik gesso en acrylverf gebruikt, de bladeren en fox heb ik ingekleurd met distress inkt. Met washi tape heb ik de onderrand gemaakt en de tekst komt uit mijn dymo tang.

2 opmerkingen:

Corrie Herriman zei

Ik vind vooral de eerste prachtig. Mooie kleuren en die cirkels zijn prima zo !
Corrie

Karin zei

Prachtige pagina's!
Ik vind ook die eerste het mooist!
Groetjes Karin