6 september 2015

Snailmail smashbook

Ik doe al sinds 2014 mee aan Postcrossing. Je stuurt een kaart naar iemand in de wereld en je krijgt een kaart terug van iemand anders. Op mijn Postcross profiel kunnen mensen zien wat ik leuk vind en wat mijn hobbies zijn. Vaak sturen ze leuke dingen mee zoals: tickets, stickers, labels, quote kaartjes, boekenleggers, postzegels en thee-/ suikerzakjes.
Ook vraag ik of mensen de enveloppe kunnen versieren (snailmail). Nu zijn er heel wat creatievelingen bij die me dingetjes stuurden, dus heb ik besloten om alles in een smashbook te plakken.
Hier zie je enkele pagina's van mijn snailmail smashbook:
















Het is ontzettend leuk om post te krijgen vanuit alle werelddelen! En helemaal als mensen de moeite hebben genomen om een stukje van hun dagelijkse leven met je te delen!

1 opmerking:

Krea- Bel zei

Wat een ontzettend leuk idee, Hanneke, ik heb ook ergens de snailmail-spulletjes liggen. Misschien dat ik het idee van jou wel ga gebruiken.