22 november 2015

Kerst bij de Kringloop

De kerstafdeling bij de Kringloopwinkel is weer geopend!
Alles stond mooi op kleur uitgestald en er liepen al veel schatzoekers rond. Ik kon het niet laten om ook een kijkje te gaan nemen.
Ik heb een krat vol kerstspullen gekocht. Mensen gooien de mooiste dingen weg! En die kan ik dan niet laten liggen en zeker niet voor die leuke prijsjes!


Zie hier mijn mooi groot glitter rendier!


En deze 2 houten kerstbomen passen mooi op mijn vensterbank!
Ik heb nog meer leuke dingen gekocht, foto's volgen.
Ik ga nog een keer terug omdat ze nog veel meer moois verwachten als mensen hun kerstspullen weer van stal halen! Ik zal zelf ook eens opruiming houden want op sommige dingen ben ik uitgekeken. Die breng ik dan weer naar de Kringloopwinkel..... en zo is de cirkel weer rond


Geen opmerkingen: