26 april 2017

travel journal


Ik ben afgelopen week op vakantie geweest naar zuid Duitsland en Oostenrijk. 
Trouw heb ik iedere avond een travel journal bijgehouden. Ik had een klein pakketje stickers, labeltjes en een tube lijm meegenomen in de koffer om mijn albumpje te versieren.


Met houten cijfers van de Action heb ik de dagen genummerd.

Ook het menu mag niet ontbreken...

De reis heb ik geboekt omdat we naar de mooie kastelen van Koning Ludwig gingen.
Helaas mochten we binnen geen foto's maken...










Het label van Morning snow komt uit de verfwinkel!
Omdat we erg veel sneeuw hebben gehad, kwam hij prima van pas.





Ik heb er verschillende plattegrondjes in verwerkt. 
Omdat ze meestal erg groot waren heb ik er uitklapbare boekjes van gemaakt.











Ik heb een leuk naslagwerk van mijn vakantie. 
Nu ga ik de foto's bestellen en kan het echte werk beginnen....

1 opmerking:

Nora zei

Mooi gedaan hoor!